КОМПАНІЯ VOIPTIME
Контакти
Контакти
Діяльність
Програмне забезпечення для кол центрів
Інформація
VoIPTime Contac Center - це програмне забезпечення для центру обробки вхідних та вихідних викликів, яке допоможе вам оптимізувати роботу, буде економічно ефективним та підвищить продуктивність агентів. Деякі з ключових функцій VoIPTime: потужні номеронабирачі, інтелектуальні алгоритми маршрутизації та ACD, IVR, інструменти моніторингу якості викликів, приладові панелі для моніторингу продуктивності в реальному часі та звіти центру обробки викликів, що дозволяють зробити висновки за всіма показниками.
Ще однією особливістю ПЗ є те, що воно дозволяє надсилати вихідні дзвінки через місцеві телефонні номери, що може збільшити кількість відповідей на продаж. Запис дзвінків входить до стандартної комплектації для контролю результатів роботи агентів, а звітність дозволяє організовувати та аналізувати дзвінки та керувати показниками успішності.
Це програмне забезпечення для центру обробки викликів має інфраструктуру, що забезпечує найвищу безпеку інформації про вас та ваших клієнтів.