Універсальний львівський довідник

Прямий маркетинг

Послуги прямого маркетингу: вперед до перемоги!

Директ маркетинг: продаж або спілкування з клієнтом? Побудову правильної маркетингової комунікації з клієнтом сьогодні складно уявити без персоналізованого розуміння його вподобань і потреб, апеляції до особистості. В умовах безперервного розвитку рекламного ринку ця задача здається удвічі складнішою, адже спостерігаємо значне перенасичення рекламною інформацією. На допомогу спеціалістам приходить грамотна стратегія впровадження послуг прямого маркетингу.

Як правило, до списку основних послуг прямого маркетингу входить:

  • Мейл-маркетинг;
  • Каталог-маркетинг;
  • Телефонний маркетинг;
  • Особисті продажі;
  • Професійні презентації.

Наша компанія впевнений гравець на ринку маркетингових досліджень. Сотні успішно реалізованих проектів у сфері маркетингу забезпечили нам міцну довіру з боку багатьох українських власників бізнесу.

Відтак, окрім досвідчених інтернет-маркетологів, у штаті компанії — професійний call-центр. Наші фахівці володіють усіма необхідними техніками телефонних продажів, а також глибинним розумінням специфіки кожного проекту.

Як знайти клієнтів та партнерів у лічені секунди?

Ми пропонуємо повний набір сучасних інструментів і технологій прямого маркетингу, які вибірково та потужно впливають на потрібний вам сегмент ринку і дозволяють істотним чином вплинути на лояльність цільової аудиторії до вашої продукції і послуг.

5 аргументів на користь прямого маркетингу від порталу DLAB:

  1. Наші послуги — своєрідний діагностичний апарат, який дозволяє якісно вивчити реакцію споживача та формувати у його свідомості позитивну оцінку товару чи послуги.
  2. Основна мета нашої діяльності — якісна конвертація споживача у постійного клієнта за допомогою своєчасної телефонної та інтернет-комунікації.
  3. Наша робота невід’ємно пов’язана із функціонуванням CRM-систем та створенням професійних баз даних українських підприємств, а компанія уже 17 років є безсумнівним лідером на інформаційному ринку України.
  4. Створюючи маркетингову стратегію для проекту, ми орієнтуємося на правильну взаємодію усіх залучених інструментів прямого маркетингу, яка в кінцевому рахунку дає кращий результат, аніж поетапне впровадження конкретного рекламного інструменту.
  5. Гнучка політика рекламних пропозицій від DLAB — чудова можливість обрати послуги для відповідного бюджету. Ми допоможемо обрати найбільш оптимальні рекламні інструменти навіть у випадку найменших фінансових інвестицій.

Досі сумніваєтеся? Телефонуйте або пишіть — і вже завтра ваш бізнес вийде на принципово новий та якісний напрямок розвитку!

Розширюйте коло рекламних можливостей разом із компанією DLAB!


Зв'яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.