Універсальний львівський довідник

CRM-системи

Додаткові можливості для розвитку бізнесу

Грамотне управління бізнес-процесами — міцний фундамент впевненого майбутнього будь-якого проекту. Сьогодні близько 50% існуючих клієнтів компанії не приносять прибутку через неправильну інформаційну взаємодію із ними, а часто і її повну відсутність. Відтак, ефективна взаємодія з партнерами і клієнтами неможлива без попередніх напрацювань та наявності багажу даних про споживача.

Впровадження CRM-системи — перший крок до ретельного вивчення ринку та основних потреб вашого споживача.

Ми пропонуємо чудову альтернативу автоматизації бізнес-процесів компанії — імпорт професійної бази даних під усі типи CRM-систем. Нашій команді вдалося розробити найпотужнішу базу даних українських підприємств. Найбільший каталог компаній нараховує більш ніж 330000 підприємницьких одиниць — і ця кількість постійно зростає.

Наш ексклюзивний продукт — повна база даних підприємств України і всіх юридичних осіб, що зареєстровані на бізнес-порталі UA-REGION.INFO — найкраща клієнтська база даних для вашої CRM-системи.

Вартість — 6000 грн.
(формат Excel, Access)


Технічні розробки наших спеціалістів уже багато років використовують такі виробники CRM-систем, як Terrasoft, Бітрікс, Апек-Софт, а також SugarCRM — постачальник відкритого програмного забезпечення зі світовим іменем.

Навіщо імпортувати базу даних під обрану CRM-систему?

  • Для пришвидшення процесу роботи. Адаптація даних відбувається в реальному часі, а, отже, швидкість обробки інформації та можливих замовлень стає вищою.
  • Для правильної комунікації між менеджерами та іншими працівниками компанії. Ви назавжди забудете про втрату даних, проблеми, пов’язані із ротацією кадрів та передачею даних про клієнта іншому менеджеру чи, скажімо, маркетологу для ретельного аналізу.
  • Для утримання постійних клієнтів. Якісна фіксація всієї інформації про споживача, своєчасна реакція на його інформаційні запити — результат налагодженої системи продажів в майбутньому.
  • Для пошуку нової цільової аудиторії. У наших базах даних тисячі нових імен українського ринку, які вже завтра можуть стати вашими постійними партнерами та клієнтами.
  • Для забезпечення зручного інтерфейсу. Робота з великим об’ємом інформації — не проблема, якщо перед вами база даних із правильною структурою, поділом та комфортним виглядом у моніторі.

Важливо! У списку наших послуг — не лише адаптація класичних баз даних під потрібну CRM-систему, але й створення та імпорт баз за індивідуальним критерієм, технічна підтримка, їх регулярне оновлення, тощо.

Розширюйте коло рекламних можливостей разом із компанією DLAB!


Зв'яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.