Ключові слова
червона школа, магдуся, школа на городоцькій
Створення освітнього середовища для оволодіння системою знань для повноцінного морального, духовного фізичного розвитку учнів;
Набуття учнями ціннісних орієнтацій, особистісних установок.
Різнобічний розвиток індивідуальності вихованців на основі виявлення їх задатків, здібностей.
Формування в учнів цілісного наукового світогляду, навиків критичного мислення.
Розробка та апробація інноваційних ідей та концепцій.
Формування гнучкої системи управління якістю освіти.
Гімназія – середній загальноосвітній заклад для обдарованих та здібних дітей. Вона забезпечує базову загальноосвітню підготовку, що включає розвиток дитини як особистості, її нахилів, інтересів, здібностей та її самовизначення, саморозвиток, самореалізацію з подальшим навчанням у вищому навчальному закладі.
У гімназії навчально-виховний процес спрямований на поглиблене вивчення правознавства та економіки і складається з трьох етапів.
У І-ІІІ-х (5-7) класах:
- закладаються знання з основ наук (математика, укрнаїнська мова та література, історія, іноземні мови, - - дисципліни естетичного спрямування);
- формуються почуття відповідальності, активної життєвої позиції, взаєморозуміння, підтримки;
- проводиться робота щодо виявлення здібностей, нахилів учнів.
У IV-V-х (8-9) класах:
- гімназисти залучаються до основ науково-дослідницької діяльності;
- формуються громадянська позиція, підприємливість шляхом впровадження курсів «Практичне право», «Правознавство», «Львовознавство», «Економіка».
У VI-VII-х (10-11) класах:
- навчання грунтовно пов’язується з обраними гімназистами спеціальностями;
- здійснюється їх підготовка до вступу у вищі навчальні заклади.
червона школа, магдуся, школа на городоцькій