Контакти

Фактична адреса:
79035, м. Львів, вул. Зелена, 131
Поштова адреса:
79035, м. Львів, вул. Зелена, 131
Телефони:
Хочете співпрацювати з цією компанією?
Дивіться відгуки

А-БАЛАНС, АГЕНЦІЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПОСЛУГ

Контакти

Фактична адреса:
79035, м. Львів, вул. Зелена, 131
Поштова адреса:
79035, м. Львів, вул. Зелена, 131
Телефони:
Хочете співпрацювати з цією компанією?
Дивіться відгуки

Контакти

Фактична адреса:
79035, м. Львів, вул. Зелена, 131
Поштова адреса:
79035, м. Львів, вул. Зелена, 131
Телефони:

Діяльність

Бухгалтерське обслуговування на аутсорсингу для малого і середнього бізнесу, фізичних осіб-підприємців, неприбуткових організацій.

Забезпечуємо якісне ведення бухгалтерії ”під ключ” або окремих її напрямків за помірну ціну. Наші клієнти заощаджують час і фінансові ресурси, оскільки зникає потреба у наймі, навчанні, забезпеченні персоналу власної бухгалтерії.
Зникають можливі ризики, пов’язані з недостатньою кваліфікацією і порядністю найманих працівників клієнта, плинністю кадрів, а також ризики фінансових втрат від штрафів . Власник бізнесу чи приватний підприємець отримує можливість сфокусувати увагу на основні напрямки розвитку свого бізнесу.

Інформація

Бухгалтерське обслуговування в Агенції ”А-Баланс” допоможе вам ефективно керувати своїм бізнесом, уникнути головних болів щодо сплати податків, розкрити невидимі можливості зростання доходу, оптимізувати витрати, зробити управління бізнесом менш напруженим.

Коли ви передаєте нам ведення бухгалтерії, ви можете бути впевнені, що ми допоможемо вам приймати виважені майбутні рішення з урахуванням податкових наслідків. Ми маємо багаторічний досвід у бізнесі та готові надати фінансові поради, які допоможуть вам досягти ваших бізнес-цілей.

Ми захистимо вас від зайвих турбот, щоб ви могли зосередитися на найважливіших завданнях у вашому бізнесі.

Наші бухгалтерські послуги завжди розроблені відповідно до ваших унікальних потреб. Ми володіємо знаннями та навичками, працюючи для клієнтів у різних галузях економіки. Наша мета - надати клієнтам більше цінності, пропонуючи надійні бухгалтерські послуги.

Консультування з податків та обліку включає:

відповіді на запитання щодо відображення господарських операцій в бухгалтерському обліку та їх оподаткування;
відповіді на запитання, пов’язані зі складанням податкових декларацій та звітів;
відповіді на запитання щодо підготовки фінансової звітності;
експертизу договорів на податкові ризики;
роз’яснення правових актів і нормативних документів у сфері оподаткування та бухгалтерського обліку;
рекомендації щодо відображення в обліку нестандартних господарських операцій та прогнозування податкових наслідків таких операцій;
рекомендації щодо складання регістрів бухгалтерського обліку та звітності;
рекомендації з оформлення первинної документації;
консультування стосовно експортно-імпортних операцій, валютного законодавства;
допомогу у підготовці запитів до контролюючих органів та відповідей на запити від контролюючих органів.

Наші клієнти заощаджують час і фінансові ресурси. Власник бізнесу чи приватний підприємець отримує можливість сфокусувати увагу на основні напрямки розвитку свого бізнесу.

Послуги консалтингової компанії ”А-Баланс” допомагають оптимізувати діяльність бізнесу, підвищити його ключові показники, знайти вирішення поточної проблеми.

Таким чином, якщо компанія зіткнулася з проблемою, яку не вдалося вирішити силами штатних фахівців, без залучення стороннього консультанта, то варто звернутися до консалтингової компанії, котра, у свою чергу, пропонує відповідний спосіб вирішення поставленого завдання.

Ми супроводжуємо власників бізнесів, підприємців у веденні бізнесу (комплексний консалтинговий супровід бізнесу), надаємо послуги консалтингу: фінансовий, бухгалтерський, кадровий, інвестиційний, маркетинговий, управлінський, операційний консалтинг, з можливістю взяти на аутсорсинг фінансового директора та головного бухгалтера.

Усі послуги надаємо як комплексно (абонентське обслуговування), так і окремо (разові послуги).

Бухгалтерський супровід бізнесу (бухгалтерська експертиза)
Здійснюючи бухгалтерський супровід, ми беремо на себе функцію головного бухгалтера. Це дає змогу клієнтові оптимізувати витрати на бухгалтерські послуги. Ми пропонуємо суттєву підтримку вашій команді, контроль термінів та виконаної роботи.

Що включає послуга ”головний бухгалтер”?
Аналіз поточної чи розробка нової облікової політики.
Постановка та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
Методологічна допомога з питань бухгалтерського обліку та контролю.
Податкове планування.
Закриття звітних періодів та складання необхідної податкової та бухгалтерської звітності.
Контроль за роботою та навчання персоналу, що працює у фінансовому чи бухгалтерському відділі компанії-клієнта.
Аналіз та звірка взаєморозрахунків з контрагентами.
Аналіз договорів з погляду фінансово-юридичних та податкових наслідків.
Представлення інтересів замовника в податковій інспекції та при проходженні податкових перевірок.

Ключові переваги бухгалтерського супроводу (обслуговування) на аутсорсингу:
• Економічна вигода. Вартість послуг віддаленого бухгалтера від нашої компанії значно нижча від витрат на утримання штатного фахівця.

• Тільки бухгалтери з високою кваліфікацією та досвідом.

• Забудьте про штрафи – ми відповідаємо за якість своєї роботи.

Аутсорсинг бухгалтерського обліку дозволяє уникнути проблеми пошуку персоналу, підвищення його кваліфікації. Таким чином, вирішується проблема безперервності робочого процесу, виключається потреба в заміні бухгалтера на період відпустки або з іншої причини його відсутності.

Головною ж цінністю аутсорсингу є можливість використання досвіду і професіоналізму аутсорсингової компанії. Адже при виникненні тієї чи іншої проблеми, бізнесу, малому чи великому, часто доводиться для її вирішення витратити додаткові й чималі ресурси. При цьому компанія, що спеціалізується у сфері ведення бухгалтерського обліку, як правило, має вже готове рішення проблеми.

Крім цього, передача аутсорсинговій компанії функції ведення бухгалтерського обліку має ще одну неоціненну перевагу - це передача ризиків і відповідальності за правильність ведення бухгалтерського обліку, можливість компенсувати понесені збитки при наявності помилок.

Віддайте бухгалтерію нам на аутсорсинг. Завдяки цьому Ви вивільните свій час (основний ресурс для розвитку бізнесу), а також будете завжди впевнені у надійності свого фінансового тилу.

Зверніться до нас сьогодні – радо відповімо на усі запитання. У нас чудові фахівці, надійні партнери і цікаві люди.

Рубрики

Про компанію

Керівник:
Камінська Оксана Мар’янівна — керівник, власник
Рік заснування:
2018

Графік роботи

Понеділок:
08:30 — 20:30
Вівторок:
08:30 — 20:30
Середа:
08:30 — 20:30
Четвер:
08:30 — 20:30
П'ятниця:
08:30 — 08:30
Субота:
08:30 — 20:30
Оновлення даних: 17.07.2023 року
Щоб змінити інформацію про компанію увійдіть в кабінет Вхід в кабінет
Якщо Ви помітили, що у відомостях про дану компанію є неточності або помилки — повідомте нас за допомогою форми Повідомити про неточності або помилки в профілі компанії
Поділіться інформацією в соцмережах
Зареєструйте свою компанію на DLAB
Це допоможе підвищити рейтинг сайту в пошуковій видачі, на порядок збільшити відвідуваність свого сайту, залучити нових клієнтів у бізнес та надасть багато інших переваг перед конкурентами.