ГАРЯЧА ЛІНІЯ МІСТА ЛЬВОВА
Контакти
Контакти
Діяльність
Гаряча лінія здійснює прийом телефонних звернень громадян міста, реєстрацію скарг, передачу даних до компетентних органів і перевірку вирішення заявлених проблем. Всі дзвінки приймають консультанти міської ради і волонтери. Вони також ведуть роботу з електронними зверненнями і надають послуги міської довідки.
Інформація
Короткий номер має тепер гаряча лінія. Всього кілька цифр, які можна легко запам’ятати – 1580. Це не єдина зміна, яку запровадили в цій службі за останніх півроку. Збільшення числа диспетчерів, залучення волонтерів, робота з електронними зверненнями, перевірка результатів скарг - все задля покращення зворотнього зв’язку міської адміністрації з львів’янами і вирішення їх нагальних потреб.
Дзвінки цілодобово приймають чотири диспетчери через багатоканальні телефони. Ті відвідувачі, яким доводиться чекати на лінії, мають змогу ознайомитися з роботою комунальних служб Львова. Кожен додзвонювач може отримати безкоштовну консультацію стосовно життя міста, а також поскаржитися на конкретну проблему.
Скарга буде зареєстрована, передана до перевірки і вивчення компетентними посадовими особами, які повинні адекватно реагувати на отриману інформацію. Звернення може бути закрите тільки у разі, коли мешканець особисто підтвердить розв’язання проблеми.
Одночасно зберігається можливість користуватися і основними номерами львівської довідки і «гарячої лінії» міського голови – 297-59-11 та 297-59-99.
Кожен, хто проживає у Львові, може скористатися своєю можливістю донести свої переживання до можновладців і переконатися, що його турботи готові розділити, а в біді – допомогти!