СКАНТЕХ, ТОВ
Контакти
Контакти
Діяльність
ТОВ Скантех надає повний спектр послуг з продажу, встановлення та обслуговування систем GPS моніторингу транспорту, міні АЗС.
Пропонуємо обладнання :
- GPS трекери;
- Датчики рівня палива;
- Зчитувачі CAN даних;
- міні АЗС;
- лічильники витрат палива;
- датчики навантаження на вісь;
- датчики температури;
Інформація
Компанія Skanteh була заснована в 2016 році професіоналами в сфері GPS моніторингу з п’ятирічним досвідом. Від самого початку розвитку компанії новаторство та якість послуг є основним пріорітетом нашої команди.
Наша система GPS моніторингу дозволяє:
1. Моніторити в режимі онлайн місце знаходження вашої техніки. Оперативно отримувати інформацію про переміщення, швидкість, пройдений маршрут за будь який відрізок часу. Користуватися платною картографією від Google та Bing.
2. Контролювати витрати палива, заправки та зливи.
3.Контролювати стан різноманітних датчиків: рівня палива, температури, мотогодин, відкриття/закриття, спрацювання компресорів та інших механізмів.
4. Контролювати дані з Can шини
5. Оптимізувати маршрути, усунути простої та неефективне використання транспорту.
6. Вести потужну аналітику по автопарку, ефективно налаштувати звітування під ваші потреби.
7.Отримувати оперативні сповіщення про перевищення швидкості, виїзду за межі геозон, простою, спрацювання різноманітних датчиків та механізмів та ін.
8.Оперативно вносити зміни та налаштовувати кабінет користувача. Управляти рівнями доступів користувачів до різних елементів системи, авто та звітів.
Завдяки співпраці з провідними виробниками обладнання та програмного забезпечення з країн ЄС, команді професіоналів, яка допомагає клієнтам на всіх етапах співпраці нам довіряє більше 150 клієнтів.
Системи GPS моніторингу від Сантех це:
1. Якість. Гарантія на все обладнання та роботи.
2. Швидкість. Виїзд технічніх спеціалістів для проведення монтажу та сервісу в найкоротші терміни.
3. Зручність. Доступ до даних по автопарку з будь якого пристрою та операційної системи.
4. Оперативність. Миттєва реакція на всі звернення по роботі системи.
5.Підтримка. Навчання та допомога в процесі обслуговування кожного клієнта.
6.Індивідуальний підхід до кожного.