ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №18
Контакти
Контакти
Інформація
Навчально-виховний процес організовується у розвивальному середовищі, яке утворюється сукупністю природних, предметних, соціальних умов та простором власного «Я». Практичні зусилля педагогів по його створенню і використанню підпорядковуються інтересам дитини. Середовище збагачується за рахунок не лише кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів: естетичності, комфортності, функціональної надійності та безпеки, відкритості до змін та динамічності, відповідності віковим та статевим особливостям. Вихователі дбають про те, щоб діти вільно орієнтувалися у створеному середовищі, уміли самостійно діяти в ньому. Впроваджуючи інноваційні технології в практику з дітьми, педагоги проводять тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні,сюжетно-динамічні заняття в залежності від розділу програми, обраного напрямку, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей. При організації навчально-виховного процесу вихователі використовують велику кількість ілюстративного наочного матеріалу, розвиваючих та дидактичних ігор, використовуючи можливості розвивального предметного середовища групових приміщень.