ІВОЯ, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА, ТОВ
Юридична адреса:
79040, м. Львів, вул. Городоцька, 301
Фактична адреса:
79026, м. Львів, вул. Козельницька, 4, оф. 627, 628, 629
Поштова адреса:
79008, м. Львів, а/с 1550
Хочете співпрацювати з цією компанією?
Дивіться відгуки

ІВОЯ, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА, ТОВ

ІВОЯ, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА, ТОВ
Юридична адреса:
79040, м. Львів, вул. Городоцька, 301
Фактична адреса:
79026, м. Львів, вул. Козельницька, 4, оф. 627, 628, 629
Поштова адреса:
79008, м. Львів, а/с 1550
Хочете співпрацювати з цією компанією?
Дивіться відгуки
ІВОЯ, НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА, ТОВ
Юридична адреса:
79040, м. Львів, вул. Городоцька, 301
Фактична адреса:
79026, м. Львів, вул. Козельницька, 4, оф. 627, 628, 629
Поштова адреса:
79008, м. Львів, а/с 1550

Діяльність

Пропонуємо програмне забезпечення:
- Дебет Плюс - програма для бюджетних та державних установ України;
- «M.E.DOC» - система електронного документообігу;
- СОТА - Звітність та електронний обмін документами онлайн;
- ПРОГРАМНИЙ PPO CASHALOT (Сучасна альтернатива класичному PPO від M.E.Doc) - це миттєва реєстрація чеків в ДПС;
- Електронний цифровий підпис;
- ПЗ ”Батьківська плата” - облік даних в дитячих садочках;
- Захищені носії ”Токени”;
- Інформаційно-консультаційні послуги.

Інформація

У нас Ви можете придбати програмне забезпечення:

1. ”Дебет Плюс” призначена для організації бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку установами та організаціями, що перебувають на державному фінансуванні.
- облік ТМЦ;
- облік банківських операцій;
- зведення бухгалтерського балансу;
- облік кадрів;
- відносини з клієнтами;
- облік заробітної плати;
- облік основних засобів;
- облік касових операцій;
- управлінський облік.

2. ”M.E.DOC” - система електронного документообігу.
- максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
- захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;
- контроль процесів документообігу на всіх етапах;
- зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
- економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
- впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
- надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки.

3. ПЗ ”Батьківська плата” - облік даних в дитячих садочках.
- формування та роздрук квитанцій про оплату;
- формування зведених відомостей, та інше.

Для Ваших потреб буде підібрано найбільш оптимальне для Вас програмне забезпечення як у роботі, так і по ціні.

Наші спеціалісти з багаторічним досвідом роботи допоможуть Вам освоїти ПЗ як особисто, так і по телефону, чи за допомогою інтернет-зв’язку.

Рубрики

Про компанію

Керівник:
Бартіш Ярослав Михайлович — директор
Бухгалтер:
Шолоп Марія Михайлівна
Рік заснування:
1995
Кількість працівників:
8 чол.

Графік роботи

Понеділок:
09:00 — 18:00
Вівторок:
09:00 — 18:00
Середа:
09:00 — 18:00
Четвер:
09:00 — 18:00
П'ятниця:
09:00 — 18:00
Оновлення даних: 22.12.2021 року
Щоб змінити інформацію про компанію увійдіть в кабінет Вхід в кабінет
Якщо Ви помітили, що у відомостях про дану компанію є неточності або помилки — повідомте нас за допомогою форми Повідомити про неточності або помилки в профілі компанії

Ключові слова

автоматизація бізнесу, система для управління бізнесом, замовити електронний цифровий підпис, програма для бухгалтерського обліку, організація електронного документообігу,

Поділіться інформацією в соцмережах
Зареєструйте свою компанію на DLAB
Це допоможе підвищити рейтинг сайту в пошуковій видачі, на порядок збільшити відвідуваність свого сайту, залучити нових клієнтів у бізнес та надасть багато інших переваг перед конкурентами.