АДЕЛІНА ЦЕНТР ВИКЛИКУ, КОМПАНІЯ
Контакти
Контакти
Діяльність
Нам телефонують:
- Інформаційна лінія
- Служби замовлень
- Підтримка рекламних кампаній
- Голосові меню (IVR)
- Віртуальний офіс
- Інфолінія (8-800)
Ми дзвонимо:
- Анкетування та опитування
- Продажі по телефону
- Актуалізація баз даних
- Пошук клієнтів
Інші послуги:
- ІТ рішення
- Тренінгові послуги
- Тестування Call Center
- Телеконференція
- СМС розсилки
Інформація
Аделіна - український кол-центр який пропонує широкий перелік послуг.
Аделіна пропонує такі послуги:
• Обслуговування інтернет-магазинів.
• Пошук клієнтів.
• Інформаційна підтримка ваших клієнтів.
• Телефонні продажі.
• Підтримка рекламних компаній.
• Опитування.
• Актуалізація баз даних клієнтів.
• Віртуальний офіс.
• Диспетчерська служба.
У всьому світі величезна кількість компаній користуються послугами аутсорсингу (outsoursing анг. - це передача частини функцій з обслуговування своєї компанії іншим організаціям, що спеціалізуються на даній діяльності). У сфері послуг колл-центрів наша компанія є однією з провідних в Україні.
Центр обробки дзвінків або аутсорсинговий колл центр Аделіна є спеціалізованою організацію, що займається обробкою і фіксуванням вхідних дзвінків, донесенням інформації по голосових каналах зв’язку до зазначеного замовником кола осіб.
Послуги нашого колл-центру потрібні як компаніям-початківцям, так і тим, які вже досягли певних успіхів і планують розвиток нових напрямків діяльності, прагнуть підвищити ефективність роботи з клієнтами.